ピクシブ百科事典

manners_of_hetalia

まなーずおぶへたりあ

Tags put on works those are tutoring English-user Hetalia fans.

APHマナー

A tag put on works those point out manners for Hetalia fans who are non-Japanese.

This tag is usually put on those kinds of works which are written/made in English in order to communicate with people who do not understand Japanese very well.

ですから、英語のできるヘタリアファンの皆さんは、日本語が解らないために"ルール違反"してしまっているヘタリアファンたちを見掛けたら、優しく導いてあげましょう!!

【APHマナー】日本人ヘタファンへ【絶対読んで欲しい】
To Non-Japanese Hetalia Fans!!

関連項目

ヘタリア Hetalia APHマナー ※作者は海外ユーザー

pixivに投稿された作品 pixivで「manners_of_hetalia」のイラストを見る

コメント